2008年7月21日 星期一

Happy Together


《Happy Together》
I can't see me lovin' nobody but you
我無法想像除了你我還會愛上別人
For all my life
伴我一生
When you're with me,baby the skies'll be blue
只有當你與我共聚時天才會藍
Me and you and you and me
我與你,你與我
No matter how they toss the dice,it has to be
無論他們耍出什麼花樣我們都會在一起
The only one for me is you,and you for me
你是我的唯一你只屬於我
So happy together
讓我們快樂在一起

2 則留言:

匿名 提到...

恭喜你结婚。
祝你们幸福快乐...!
永别了...!

飛行 非行 提到...

甚麼東西?永甚麼別?
嚇壞人.
怡玉